Žiranti se žale zaštitniku

Bez autora
Feb 06 2011

Bankarskom ombudsmanu Halilu Kalaču do sada je stiglo 15 prigovora kojima se traži zaštita klijenata, žiranata. Neki prigovori u postupku kompletiranja dok se ne okonča interni postupak pred bankama, odnosno mikro finansijskim instutucijama. Oko 30 klijenata je preko telefona tražilo savjet za zaštitu finansijskih prava, a od početka rada, 10. decembra prošle godine, posjetilo ga je njih dvadesetak. Pojedini klijenti, odnosno žiranti, poslije dobijenih savjeta podnijelu su prigovor finansijskoj instituciji radi vođenja internog postupka. Prigovor ombudsmanu se podnosi samo ako je klijent prethodno iskoristio sve pravne mogućnosti za zaštitu pred bankom. Za sada nema prigovora da je neko u ime klijenta podigao kredit, ali ima na falsifikovanje i zluopotrebu dokumentacije.

Žiranti se žale zaštitnikuBankarskom ombudsmanu Halilu Kalaču do sada je stiglo 15 prigovora kojima se traži zaštita klijenata, žiranata.

Kalač je, listu Dan, kazao da su neki prigovori u postupku kompletiranja dok se ne okonča interni postupak pred bankama, odnosno mikro finansijskim instutucijama.

Prema njegovim riječima oko 30 klijenata je preko telefona tražilo savjet za zaštitu finansijskih prava i da ga je od početka rada, 10. decembra prošle godine, posjetilo njih dvadesetak.

"Pojedini klijenti, odnosno žiranti, poslije dobijenih savjeta podnijelu su prigovor finansijskoj instituciji radi vođenja internog postupka", naveo je Kalač.

Prigovor ombudsmanu se podnosi samo ako je klijent prethodno iskoristio sve pravne mogućnosti za zaštitu pred bankom.

Za sada, kako je kazao Kalač, nema prigovora da je neko u ime klijenta podigao kredit, ali ima na falsifikovanje i zluopotrebu dokumentacije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik